10 Ιουλίου 2008

Γεννητούρια στον 3ο όροφο.

Πριν μερικές εβδομάδες επήα να πληρώσω τα κοινόχρηστα και εκάμαμε τον εξής διάλογο με την διαχειρίστρια:
Διαχειρίστρια: Έλα να σου πω άμπα τζαι έκαμαν φωλιά τα πεζούνια πας το μπαλκόνι σας?
Chillax: Oΐ σιορ εν είδα τίποτε αλλά γιατί με ρωτάς?
Διαχειρίστρια: Επειδή κουτσουλούν το μπαλκόνι μου και εν μπορώ να απλώσω τα ρούχα.
Chillax: Οκ τώρα που ένα πάω πάνω ένα τσιακάρω.
Η αλήθεια είναι ότι το εν λόγω μπαλκόνι είναι μικρό και δεν το χρησιμοποιούμε οπότε και να έκαμναν φωλιά τα πεζούνια δεν θα το επαίρναμε είδηση. Τέλοσπαντων για να μεν τα πολυλογώ εφκήκα πάνω, εφκήκα στο μπαλκόνι και τι βλέπω μπροστά μου? Μια πεζούνα να κάθεται σε μια εκπληκτική κατασκευαστικά φώλια και να βράζει δύο αβγουλάκια. Εκατάφερε να κτίσει την φωλιά της να γεννήσει 2 αυκά και εμείς ενε χαπαρίσαμε. Ήταν κάτι πολλά απρόσμενο και ομολογώ ότι ήταν το τελευταίο πράμα που επερίμενα να δω στην Λευκωσία.
Αστειευόμενος λαλώ της golgen_C έκατσε μας λαχείο η κατάσταση ένα φάμε παλαζούθκια με σούπα. Εν το κάμνει η καρκιά μου όμως να τα καθαρίσω για να φάω μια σούπα και ειδικά μες το κατακαλόκαιρο. Όταν ήμουν μιτσίς όμως και η γιαγιά μου ήταν ο killer εν με εχάλαν καθόλου να φάω 2-3 πιάτα σούπα.
Οι μέρες επεράσαν και προκτές που επήα να ελέγξω πως προχώρα η κατάσταση εβρέθηκα face to face με τα νεογέννητα παλαζούκια. Δυστυχώς δεν είμαστε σε θέση να ξεχωρίσουμε αν εν αρσενικά η θηλυκά για να τα βαφτίσουμε. Αν οποιεσδήποτε γνωρίζει από πού τα ξεχωρίζουμε παρακαλούμε όπως μας διαφωτίσει.
Ακόλουθουν φωτογραφίες των νεογνών. Δυστυχώς η πεζούνα δεν μας έκανε την τιμή να ποζάρει μπροστά στον φωτογραφικό φακό. Και επειδή δεν είμαι ένας συνδυασμός superman-spiderman-paparazi να πετώ και να πετάσομαι που την μια ταράτσα στην άλλη για να φκάλω φωτογραφία την πεζούνα εμείναμε χωρίς φωτογραφία της.

1 σχόλιο:

Diasporos είπε...

Μάνα μου τα. Ήνταμπου εννα κάμεις; Να ξηλώσεις τη φωλλιάν; Εν κρίμαν.