17 Ιουνίου 2008

Το πολύ το high θα μας φάει…

Χθες ήρθε ο κολλητός μου από Αγγλία να με δει, πήρε αυτός ένα φίλο του και εγώ το έτερον μου ήμισυ και είπαμε να πιούμε το ποτάκι μας σε πρόσφατα εμφανισμένο γνωστό κλαμπ της πρωτεύουσας. Εγώ είχα πάει πάμπολλες φορές στο συγκεκριμένο μαγαζί στην Αθήνα, όπου σπούδαζα μέχρι πριν από δυο χρόνια και πραγματικά μου είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις. Κάθε παρασκευοσάββατο εκεί ήμουν με την παρέα, χαλαρή φάση αν ήθελες φορούσες κυριλέ αν ήθελες ρουχαλάκια άνετα, παντοφλίτσες και δώστου ναργιλέ και χορό μέχρι πρωίας. Ψες που λέτε ντυθήκαμε καλύτερα, μιας και είχαμε ακούσει ότι στη πρωτεύουσα της Κύπρου είναι ποιο “high” το επίπεδο, μη χεσ... Φτάνουμε που λέτε έξω από το συγκεκριμένο μαγαζί και μας βλέπει ο πορτιέρης από πάνω μέχρι κάτω, έναν έναν σαν σκάνερ και που εστιάζει? Ναι, στα παπούτσια μας. Στα λίγα δεύτερα που είχα περιθώριο πριν μιλήσει σκέφτηκα «μα καλά ανώμαλος είναι? έχει φετίχ με τα παπούτσια? Τι στο καλό?», εντωμεταξύ αυτός είχε αρχίσει να ξεροκαταπίνει, κοιτάζει τον δικό μου και αρχίζει να του λέει «ξέρετε τα παπούτσια σας θα μου δημιουργήσουν πρόβλημα», ναι όπως σας το λέω τα μπλε converse του φίλου μου θα του δημιουργούσαν πρόβλημα σαν να και θα τον κλωτσούσε στα αρχ…α ενώ έπινε το ποτό του και θα τον άφηνε στείρο (αυτό ήταν το μόνο πρόβλημα που μπορούσα να σκεφτώ εγώ την συγκεκριμένη στιγμή). Λοιπόν τον ερωτάω εγώ τι εννοεί και αρχίζει να μου αραδιάζει μαλακιές περί κώδικα ντυσίματος και λοιπά, και να τις χέσω όλες τις μαλ…ς που άκουσα, «και αν δεν ήταν τόσο έντονο ότι είναι αθλητικά, αν δεν ήταν μπλε σκούρο αλλά μαύρο» και μπλα μπλα μπλα! Τι κόλλημα είναι αυτό με τη δική μας πρωτεύουσα και τον κώδικα ντυσίματος δεν μπορώ να καταλάβω, τι δηλαδή αν ο άνθρωπος δεν φορεί μαύρα γυαλισμένα πολιτικά παπούτσια, τζιν των 1000 ευρώ και πουκαμισάκι cucci είναι μαλάκας? Από πότε υπάρχει η αστυνομία της μόδας και δεν το πήραμε χαμπάρι εμείς οι εγκληματίες που την σκοτώνουμε καθημερινά επειδή δεν φοράμε πολιτικά, κυριλέ ρούχα? Δηλαδή η Λευκωσία να πούμε είναι πιο in από τις υπόλοιπες πρωτεύουσες του κόσμου? Που να μη χε.. από πότε η Λευκωσία είναι πιο high από τις υπόλοιπες πρωτεύουσες που μέχρι πριν 30 χρόνια δεν ξέραμε στην Κύπρο να βγάλουμε τα μάτια μας! Μια φορά είπαν να φέρουν μια αξιοσέβαστη αλυσίδα μαγαζιών διασκέδασης και χαλάρωσης πέραν των φαστφουντάδικων όπως τα Mc Donald’s και τα’ καναν σκατά! Το γιατί δεν μπορώ να το πω με σιγουριά μα μπορώ να δώσω μια πιθανή εξήγηση, ο συγκεκριμένος μαλ… που έχει το μαγαζί εδώ κάτω ή κάτι πίνει και δεν μας δίνει ή ο εγκέφαλος του από το πολύ το καυσαέριο στη Λευκωσία συν την έλλειψη καθαρού οξυγόνου έχει σταματήσει να λειτουργεί σωστά. Ναι ναι έχουμε φτάσει στην εποχή της μόδας που καυλώνει του κάθε high asshole! Και ναι εμείς έχουμε την ευθύνη διότι αν αυτού του ιδιοκτήτη αύριο του αναδώσει να φοράμε τάγκα τιγρέ και ανάποδα για να μπούμε στο μαγαζί του είμαι σίγουρη πως είναι πολλοί εκείνοι που θα το κάνουν για να μπουν μέσα, διότι ναι εμείς είμαστε που επιτρέπουμε σε τέτοια άτομα να μας κάνουν ότι θέλουν, διότι αν εμείς δεν συχνάζαμε σε τέτοια μπαράκια δεν θα συνέχιζαν αυτούς τους σαδισμούς! Σαδισμους που αφορούν όσους φυσικά δεν ξέρουν τον πορτιέρη τον ανιψιό του ανιψιού του γαμπρού του ιδιοκτήτη και τα αρχ…α μου τα μπλε! Και γιατί το λέω αυτό? Διότι εμείς φάγαμε την παρατήρηση και την ίδια ώρα είδα έναν τρίγωνο τύπο με κόκκινα converse να μπαίνει στο μαγαζί και έναν με άσπρα να βγαίνει, ο δικός μου φορούσε μπλε και έβγαζαν μάτι μας είπε ο πορτιέρης, αυτού με τα κόκκινα τι έβγαζαν? Το μεσαίο δάκτυλο όπως λέει και ο Νίβο έβγαζαν για μας τους μαλάκες με τα μπλε converse που δεν ξέρουμε από κώδικες ντυσίματος και δεν έχουμε ούτε διασυνδέσεις!

10 σχόλια:

Lexi_penitas είπε...

Φίλε μου συμφωνώ μαζί σου. Ελα όμως που είναι και οι μαλάκες που τους τα ακουμπούν κάθε βράδυ και ανέχονται τέτοιες ρατσιστικές συμπεριφορές.

Με όλο το θάρρος πιστεύω ότι το λάθος σας ήταν που επιχειρήσατε να μπείτε από τη στιγμή που έπρεπε να σας σκανάρει ο κομπλεξικός μαλάκας στη πόρτα. Προσωπικά δεν θα δεχόμουν ούτε να περάσω απ' έξω από ένα μαγαζί που με κρίνει από τα ρούχα μου και μάλιστα σε σχέση με ένα κώδικα που καμιά σχέση δεν έχει με το ποιόν μου. Την αξιοπρέπεια σας μην την αφήνετε στο σπίτι πριν βγείτε. Να την παίρνετε μαζί σας και να μην επιτρέπετε σε κανένα καραγκιόζη να την αμφισβητεί!

stalamatia είπε...

ένητα νομίζω έχασα ούλλα τα επεισόδια της πατρίδος.Δεν είναι τυχαίο που είμαι λίγο μαγκωμένη όταν έρχομαι κάτω.Δεν προλαβαίνω τον τρόπο σκέψης.

golden_C είπε...

File m Lexi_penitas exeis dikio oti to lathos itan oti den eipa sto agori m kai tous ipoloipous na figoume apeutheias. H alitheia einai oti edw k dio xronia spoudazw sti Leukwsia k g na katalabeis auti itan i 2i fora pou bgika e3w nixta akrivws dia to logo oti i diki mas prwteuousa m spazei ta neura me tous dithen kai tis dithen p kikloforoun i exoun ena club i mpar i oti na nai. An den itan g to xatiri t kollitou m p irthe apo Agglia piste4e me den tha epixeirousa kan na paw kapou.Euxaristw g to sxolio s.

Ανώνυμος είπε...

Pws 8a perasei kala o kypraios an den niwsei oti ekane kator8wma pou mpike ekei pou mpike? Afou etsi ki alliws sta clubs kai stous diaforous xwrous diaskedasis o kypraios den paei gia na xorepsei alla gia na dei kai na ton doun.. Ara mia akomi epivevaiwsi stin porta den vlaptei.. Alloste pleon stin kypro eisai oti kaneis ton allo na nomisei oti eisai..

(gia sygkekrimeni merida milame panta nai?)

entelech1a είπε...

Eκαλοπερασατε δηλαδη....

Sike είπε...

κι εσείς στο ίδιο τραπέζι;
εφάμεν τζι εμείς πόρτα (έθελεν λλίο άλας) στη Λεμεσό, σε παραλιακό αμμουδερό clubίδιο - που κάνει έτι ανουσιότερη την πόρτα. Έπρεπε να πάμε με τακουνάκια, κλειστά παπούτσια και πουκάμισα μέσα, αντί φλιφλό τζιαι μανίτζια μαζεμένα.

Ανώνυμος είπε...

don't you just love cypriot clubs?

Αχχχ. Μόλις ήρτα που το Αμμος τζαι εν μας εβάλλαν 'μέσα' γιατί είμαστε μιτζίοι ιμιsh.

Ο χώρκατος ο πόρτατζης ήβρε λλίη δύναμη τζαι έγινε ο pash στυλλάτος άντρας (μη χέσω)

Κρίση Ταυτότητας είπε...

νομίζω πως πρέπει να αρχίσουμε μποϋκοτάζ

(εγώ το κάνω ήδη- κάτι που νυστάζω από νωρίς, κάτι που έχω βαρεθεί τις εξόδους, κάτι που όλες μου οι παρεες είναι πολύ χαλαροί τύποι, κάτι που δεν μ' αρέσει να στολίζομαι σαν φρεγάτα...)

golden_C είπε...

Toulaxisto den eimai i moni pou niwthw oti pleon den einai to ti eimaste alla to ti foroume. Basika se ligo kairo tha mas exoun k mezoures kai zigaries e3w apo ta club k analoga me analogies kai baros tha mas dexontai mesa!K to akros aoton einai oti sinithws ekei p pame (se clubs) einai theoskoteina sin tou oti einai patwse patas me poios xez..te g to ti forw afou den mporei na to dei!

firfiris είπε...

Κουμπάρε εν ξεκάθαρον το ζήτημαν. Ο μπάουνσερ εν του Χριστόφκια. Κότσινα ΚΚόνβερσ νιέτ προπλέμ, μπλέ Κκόνβερς νιετ χαρασιό!